Milki´s!

Planer planer

Publicerad 2011-08-04 17:58:57 i Allmänt,

Som vanligt så skiter sig mina planer.. meningen var att jag skulle till Staden S idag och fika med Lisa & Mirja. MEN med mina hjärnceller så kan jag alltid planera men aldrig få mina planer utförda. tragiskt.
Men det kommer fler tillfällen. I hope.
I skrivande stund sitter jag i Järna vid min brorsas gamla skrivbord... Jag minns att han letade halvt ihjäl sig  på blocket för att finna det rätta skrivbordet. Den är antik. Eller ja vad vet jag om sånt, kanske är det en kopia eller så är den antik.. Vacker är den iaf!
Imorgon iaf så är det 4 år sen han lämnade oss..Tiden går så jävla fort. det sjukaste är att man kan nästan bli arg på sig själv för att man faktiskt skrattar och lever vidare.. Men det finns ju egentligen inget annat bra val. Man måste leva vidare, hur klyshigt den än låter så måste man få ha kul och minnas all den roliga tiden man fick tillsammans.
Imorgon ska vi iaf till graven, lämna blommor och kanske gråta lite, kanske inte ens gråta.. Jag vet inte..  Saknaden är så jävla stor men från min sida så är det accepterat.
Min bror lämnade en stor sorg i mig och oss alla, men han lämnade så mycket glädje också.
Älskar dig för alltid...

Din syster.

Kommentarer

Postat av: ina

Publicerad 2011-08-04 19:27:33

ni är starka. ska tänka på er lite extra imorrn <3

Postat av: Norea

Publicerad 2011-08-05 08:03:13

Älskar dig <3 Kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela