Milki´s!

Pw.

Publicerad 2011-08-16 12:57:11 i Allmänt,

Igår kväll PW:ade vi 6.7km... vilket resulterade i en sömnlös natt...
Imorse Efter att jag lämnade Alina på dagis så tog jag och Stina tag i våran berömda Lattepomenad igen som innebar samma sträcka som igår- dock med en Lattepaus emellan.
Nu känner jag att jag skulle viljasova i sju år men att jag dessförinnan vill äta upp all lösviktsgodis som karamell kungen har att erbjuda.

Jag blir så arg på mig själv! Jag sköter mig bra en två dagar tredje dagen så skulle jag kunna gå över lik för att få i mig lite socker.
Jag tror på riktigt att jag e sjukligt beroende, jagkan riktigt känna att jag faktiskt blir arg och irriterad om jag inte får i mig GODIS! Då ska ni också veta att det räcker inte med en två st godisbitar utan det ska helst vara en ordentlig godispåse.

Katastrofal e jag! Katastrofal!  Fast hellre sötberoende än typ ostberoende... typ.. ;-)

Nää nu ska jag försöka vila ögonen i 5 minuter.

 


Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-08-17 11:56:32

hejja oss!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela