Milki´s!

Onsdag.

Publicerad 2011-08-10 10:35:20 i Allmänt,

Jag har insett att det inte är värt att bryta ryggen för att leva.
Ok nu kanske jag tog i, men mitt jobb som undersköterska är ett slit jobb, man får vara med om mycket fint men också om mycket tuffa grejer. Till en början så tyckte jag om mitt jobb, men nu har jag gjort det här så pass länge så nu e jag ÖVERmätt och redo för att gå vidare.
Det pirrar lite i magen när jag skriver så här men jag tror faktiskt att jag måste få testa på annat nu. Det är på tiden att jag gör det.
Vad i hela friden jag vill göra är en annan femma...
Men Ala och jag har våra idéer! Skönt att vara två om det. PEPP PEPP till tusen ;-)

Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-08-10 11:31:00

Exakt så känner jag med angående mitt jobb som elevassistent. Det är på många sätt ett jobb jag trivs med, men efter nästan fyra år på samma arbetsplats är det dags att gå vidare. Det känns både jätteskönt och läskigt på samma gång att inte veta vad jag ska göra istället, men det ska nog bli bra så småningom. Lycka till med vad du än företar dig. Kram på dig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-10 12:16:34

oj vad spännande! Men jag måste säga att det ibland räcker med att byta avd allt blev så mycket lättare och roligare på uppis/postop



Kram och Lycka till Ulrika B-J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela