Milki´s!

Bilder från helgen.

Publicerad 2011-12-13 22:46:13 i Allmänt,

Har verkligen blivit ordentligt uppvaktad denna helg!

Från Lördag-Söndag sov jag från klockan 23.00 till 09:15. NON STOP!
Behövdes lite nyenergi det var så skönt!  
Konstigt nog så kändes det ändå som att kroppen tog stryk av det, vaknade nämligen med en extrem huvudvärk som jag iof botade lite hastigt med alvedon och några timmars shopping i stan!

Hitta en fin jacka, mascara en väska och parmesanost med födelsedagspengarna som jag fick av familjen, har fort lite cash kvar att spendera på mig själv så vi får se om det får bli ett par nya stövlar eller något annat...










Mamma och Pappa ger alltid så otroligt bra och välbehövda presenter!
Till att brja med så fick jag ett par underbara skinnhanskarfrån Björn Borg, verkligen i min smak! Minns ni också att jag snackat strunt om våra kuddar? Vad fick jag? Jo Två helt underbara kuddar som ärhur sköna som helst för min knepiga lilla nacke, och sist men inte minst så fick jag ettpresentkort på MASSAGE!!! Jag hoppas kunna få en tid snart. <3

TACK allihopa för alla fina presenter som jag fått men framföralltså vill jag tacka för att just ni finns i mitt liv!



God natt och återigen oändligt mycket tack!



Ps.Detta inlägget blev väldigt materiellt, men jag är bara väldigt tacksam och stolt över alla de fina sakerna som jag fått.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-14 10:52:23

Grattis i efterskott! Jag förstår att du fyllt år :-)



Har du tagit bort dig från Facebook?



Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela