Milki´s!

Dan före dopparedan.

Publicerad 2011-12-23 22:00:34 i Allmänt,

Denna härliga fredag startade så  bra! 11.20 var klockan när jag steg upp! Å du härliga dan före dopparedan!
Vi har stått hela tokiga chilenarfamiljen och dansat till merengue låtar i köket och så har vi lyssnat sönder sean banans -gott nytt jul som är Alinas nya favvolåt. Dagens barn alltså!!

Mamma  står i köket och tillagar morgondagens mat, Pappa och Alle ser på karlsson, lillskiten sitter i gåstolen och terroriserar julgranen, Jimmy tar en tupplur efter en tuff arbetsdag och Ricco äter Krabba som om han aldrig tidigare gjort annat i sitt liv.

Å jag sitter och njuter, jag njuter av allt det här! Julen, stämningen men framförallt så njuter jag av att familjen är samlad!

Min julkänsla ligger iaf inte i om det ligger ett täcke med snö utanför fönstret eller inte.
Utan min julkänsla ligger i detta!







xoxo

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-24 13:18:54

åhhh hälsa mamma och pappa! jag älskar hennes mat! och krabba!! såååå gott!!!



god jul <3 ses snart gumman!

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela