Milki´s!

en annandag...

Publicerad 2011-12-26 20:05:45 i Allmänt,

Lyckades lura med mig Jimmy på en promenad. Ni vet han är en sån som börjar gnälla som ett barn efter en kvart ca, så jag brukar få promenera själv. men idag ville han med! Härligt! Promenad med lilla familjen och svägerskan, hur mysigt som helst! Vi pratade, såg på de nedfallna träd och grenar som den ilskna stormen lyckades åstadkomma och så kikade vi på alla de fina villorna runtomkring. Nu ska jag lägga barnen sen kommer Sandra och tar över så vi får avsluta jimmys "treledighet" med bio. Bilder från julen kommer sen. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela