Milki´s!

Packade. ;-)

Publicerad 2011-12-31 02:37:54 i Allmänt,

Barnen är i Järna. Vad gör vi? Jimmy sover (som ett mongo vg se bakom mig på bilden),jag försöker rensa och fixa i min vidriga lilla garderob. Längtar så mycket till vi börjar fixa the big closet på övervåningen. Men jag har iaf passat på att packa min Chileväska!Så nu är det gjort! Det tog sin lilla tid... hade tydligen skit många shorts.. hallå! Varför har ingen talat om det för mig tidigare? Skor också.. vill ju ha med mig typ alla, men jag har tagit många mogna beslut idag som att till exempel rensa ut hälften av shortsen som jag hade packat ned och så bestämde jag mig också för vilka 5 par skor som skulle få komma med på denna resa... ja alltså jag reser i mina vita converse de har jag redan bestämt, så ja 6 par skor blev de men inga fler då. Såklart så ligger det en liten liten baktanke i allt, typ att jag kommer köpa fler i CHILE! But donttell anyone.

Nu ska jag rensa upp det sista av mina gamla trasor och sedan ska jag hoppas på många oavbrutna timmar av sömn, måste ha energi för att orka städa upp i huset imorgon då hela tjocka Milki- Alamos släkten ska fira nyår här! Pressen är hög vad gäller städning ska ni veta då Milkisarna är ena pedanter hela bunten  ;-) .


Nä men det ska faktiskt bli härligt att återigen fira in det nya året tillsammans! 





God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela