Milki´s!

Julkänsla.

Publicerad 2011-12-14 23:04:09 i Allmänt,

Nu har vi äntligen fått till lite julmys i vardagsrummet. Såklart så är det fortf några saker som saknas, men jag kan ju inte trolla...tyvärr. Idag har vi haft en urskön dag med lite luciafirande, glöggning och mammamys. Årets två första julklappar har också inhandlats, så nu är det bara resten kvar då. :-) Nu ska jag lägga ner denna dag och om vi hjälps åt att hålla tummarna riktigt hårt så kanske kanske.. vi får sova okej denna natt. Natti natti.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-12-15 07:05:56

Mysiga bilder. Hoppas barnen skött sig inatt kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela