Milki´s!

Lunch med Besse idag.

Publicerad 2011-12-07 22:47:27 i Allmänt,

Var "bara" 1.5 år sedan sist vi träffades, det är liksom lite av våran grej att träffas så sällan. Man skulle kunna tro att det är ett helt hav som skiljer oss åt, men riktiga sanningen är att det faktiskt bara är en station emellan oss... Eller 5 minuters bilfärd. Men så är det, måste bli skärpning med det helt enkelt. :-) Nu ska jag lägga mig i säng och läsa en bok (MAMMA) och låta mitt alldeles för stora och överbelastade huvud få vila från alla onödiga tankar! God natt. Ps. Mamma e bäst!.......och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela