Milki´s!

Pre nyår.

Publicerad 2011-12-31 13:49:13 i Allmänt,

Mina kära friends..
Städningen och förberedandet är nada jämfört med maten som mina svägerskor och svärmor ska fixa. Herrejesus, vilket arbete de lägger ner. Har fortfarande inte lagt upp bilder på Julmaten som Antoinette fixade.

Men bilder från jul(arna) och nyår får komma nästa år.

När jag tänker tillbaka på detta år så bränner det i ögonen..detta år har verkligen kantats av lycka och sorg. Vid 12 slaget så kramar vi om varandra och tackar för året som varit och för året som vi firar in tillsammans.. varje gång jag kramar om mina föräldrar och min bror så gråter jag, eller jaa vi grinar allihopa..
Jag blir så känslomässig när jag tänker för mycket. Även nusitter jag med gråten i halsen. Nyår betyder så mycket för mig!
Jag önskar er alla ett underbart nytt år.


<3




Kommentarer

Postat av: Katja och Challe Balle

Publicerad 2011-12-31 16:32:12

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, tack det samma vi älskar er!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela