Milki´s!

Sista dagisdagen.

Publicerad 2011-12-22 10:51:16 i Allmänt,

Sista dagen på dagis idag innan julledighet, då passar Alle på att "jula" till det med tomteluva och flätor.
Eller ja.. Alle och alle.. såklart så var det jag som "tvingade" på henne luvan! ;-) men ja! hon gillar att ha tomteluva, tvinga var lite fel ordval.
 
Nu skajag försöka vagga den lille till sömns så jag kan fixa lite "sossekatter". Önska mig lycka till,  min första gång nämligen.. är inget fan av bakning. Har liksom inge tålamod för det, oftast brukar jag hunnit käka upp halva degen innan ugnen blivit varm. Men idag ska jag hålla mig.:-)


Sossekatter. HA HA get it?? Sosse..


Äh skit skitsamma.

Hej hej.



Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-12-22 11:17:17

Tack för att jag får följa dig igen. Du skriver och fotograferar så bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela