Milki´s!

Fredag.

Publicerad 2011-12-16 12:27:01 i Allmänt,

  
Vi startade Fredagen med att åka till BVC för 6 månaders kontroll och bcg vaccin. Gick toppen!
Eftersom vi klev upp så "sent" dvs klockan halv åtta, så fick Alina själv välja frukost i Tullinge C, hon valde sig en havredryck och korv med bröd. Bra val! ;) Jag valde mig en mycket god latte och en mindre god ost/skinka fralla med en äcklig "mjölig" tomatskiva på som förstörde hela mackan. Vidrigt!


Innan jag fortsätter med min UNdEeERRBARA fredag så vill jag bara rekommendera er med såriga/torra läppar att använda Stjärtsalvan Inotyol på de, hjälper mycket bra och så får man återigen känna sig som en fjortis för en stund. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela