Milki´s!

oh holy day!

Publicerad 2011-12-09 23:55:36 i Allmänt,

Vi började dagen på Akuten.. med lille L som ramlade rakt på Alinas galonis spänne som låg rakt upp... spännet hamnade precis under höger öga...jag hör ett paniktjut och  ni vet ju hur jag är, jag får för mig det värsta då jag ser Lionels lilla öga som såg rodnat och svullet ut, min första hemska tanke är shit shit nu e han blind.. pepper peppar.. tar Alina, Lionel och skötväskan under armen och slänger oss in i bilen och tackar gud för att jag har körkort. Hämtar med mig Sandra från Tullinge station och tar oss in till akuten. Under den tiden har jag bara hunnit gråta lite grann liksom..
Anyways när vi kommer fram till akuten så får jag ett lugnande besked av sjuksköterskan i receptionen och börjar då SÅKLART störtböla! Släppte ut resterande undanhållna känslorna, och det var jaa väldigt många tårar kan man säga... Läkarn konstaterade att allt såg ok ut iaf.

Min lille gosikorv. Finns inget värre än när mina barn gör sig illa. HEMSKT!
Trots allt så ser ögat redan mycket mycket bättre ut!!


Vi firade  Vi mår alla bra lyckan med en massa lösviktsgodis, lax & potatis till lunch, vattenmelon till efterrätt och ryssröra till middag. Fantastiskt gott.


Tack finaste Sandra för att du kom som en hjälpande ängel!


Min lilla tjej vaknade precis och storgrät med värk i fötterna.. hmm kan det vara växtvärk? eller?
Fattar inte annars vad det kan vara? Jag pussade på dem vickade på dem och klappade på de, och så frågade jag lillsnorpan vad hon själv trodde att värken berodde på.. svaret blev. - Jag tror att jag går för mycket!
Hahahaha underbart! De säger så många härliga grejer.
När vi skulle sätta oss för att äta lax såsäger Alina,, - Men MAMMA ja kan inte äta lax för den e LAKFRI (hon menar att den INTE är laktosfri).. HAHAHA Jaaa lax och laktos.. kanske är lite likt?? ;-)

Nää nu ska jag vila mig en stund.. för om NÄSTAN exakt 5 minuter så blir jag gammal. Vill inte vara vaken när det händer! ;-)

God natt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-10 08:59:19

Vilken tur att allt gick bra m sonen din, man blir ju så rädd. Snälla lägg ut recept på ryssröran!! Älskade skolans:) Längtat efter det ibland.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela