Milki´s!

Dag 13 – Den här veckan

Publicerad 2011-02-21 10:37:08 i Allmänt,

Den här veckan har jag inga som helst planer förutom vissa måsten då ;-), så jag skriver om förra veckan ist.

Förra veckan så la Jimmy det sista golvet på övervåningen, och sedan så hjälptes vi åt att tapetsera... ååh de blev så bra! Dock så e jag lite skeptisk över en tapet vi valde, men det blir säkert skiiit bra när allt e på plats. :-S Jaa,,, se till att ert förhållande inte är skakigt om ni ska tapetsera tillsammans, vi höll på att separera och mörda varandra ett tag, men sen så är det ju vi (jag mest) som kanske också är lite otåliga, hetsiga och fulla av aggressioner. :-D

Ni ska iaf få se bilder senare..:-)

Sen så hände det bästa bästa, Mamma och Pappa kom ÄNTLIGEN hem från CHILE! 6 veckor har jag fått stå ut.. utan att kunna ringa eller prata med dem när jag vill.
Hade liksom saknat pappas dagliga samtal och mammas alla tillrätta visningar och hennes kramar och lukt.. ÅÅh nu e man snart hel igen , då bror kommer hem imorgon :-)
I Helgen så fick Alina vattkoppor vilket var bra och jaaa skit jobbig för henne, men bra att hon ändå fått de som liten , förhoppningsvis så glömmer hon fort.


Så nu ska jag ta hand om min lilla prickikorv och om vildingen i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela