Milki´s!

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Publicerad 2011-02-23 12:01:09 i Allmänt,


Vet inte varför det skulle vara så viktigt, men jaa H&M upptill och Diesel nertill.

Annars så har denna natt varit tio ggr bättre än förra, tack o lov! Fått sova iaf 3 timmar i sträck.
Redan hunnit till en viss doktor och även skjutsat snälla svägerskan som ställde upp att passa lillan en stund till Huddinge.

Tack <3.

Vill passa på att visa er ett inbjudningskort jag fick igår..

Det är handgjort o så fint, tack Viktoria, ser framemot ert bröllop så himla mycket! Jag blir tårögd bara jag tänker på dig i vit klänning.. <3
Dock så är det den 11 Juni den stora dagen sker så jag har typ om allt går som planerat 2 veckor att fitta till mig.. vilket känns lite tajt så där.. ;-) nää då jag ska gå på din stora dag om det är så att jag behöver rulla dit så gör jag det!

Nu MÅSTE jag städa, ser ut som att jag är ensamstående med tio barn ungefär. Vårt hem har en förmåga att bara smutsa ner sig själv... skumt de dära.

Hej på en stund.

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2011-02-23 12:44:00

Gud vilket fint kort! Och du ser fin ut också! :-)

Angående bakning så tror jag absolut att du kan, det är sååå lätt! Mkt lättare än matlagning enligt mig :-)

Postat av: lisa

Publicerad 2011-02-23 12:48:53

Gud vilket fint kort! Och du ser fin ut också! :-)

Angående bakning så tror jag absolut att du kan, det är sååå lätt! Mkt lättare än matlagning enligt mig :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela