Milki´s!

Dag 6 - Min dag.

Publicerad 2011-02-03 16:55:42 i Allmänt,

Joo ra såatt ehh.. inte såå duktig på att följa listan nej..
Men vi tar nr 6 nu och senare ikv så skriver jag lite om "dag" 7.

Min dag då...
Just nu är både Jimmy & jag på semester så vi lägger oss så sent som möjligt och går upp så sent som möjligt, erkänner att lilla stackars Alle blir lite lidande...-mammaaaa baaknaaa! Bill äta prukoooot!  jag- nää alina debliir ingen frukost idag maten e slut.. finns iiingenting att äta... (samma skämt varje dag för att dra ut på tiden lite).
Alle - Nääääääh mamma baa skojaaa biiist?!

AAh anyways 10 så avslutade vi frukosten, halv elva(isch) var jag i Rönninge och fikade med Louise och hennes lilleman. Så lugn och snäll. 2 timma senare mötte jag upp min lilla familj på lekslottet..

Alina tok lekte med pappa och levde farligt vid rutsch(??)kanorna/banorna? aah ni fattar, jag hoppade i hoppborgen en gång och efter det fick jag sammandragningar så aa det var bara att lägga ner.
Brände hela skinkorna i rutschkanorna och lyckades stuka ena tån på nåt sätt, så det var liksom interiktigt meningen att jag skulle leka,meningen är att jag ska sitta still fika & bli tjock(are).


Alle däckade för  en stund sen så nu tänkte jag passa på att däcka brevid henne en liten stund..


Puss kram


Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2011-02-03 23:26:23

Ja men alltså jag måste ju ha med mig nån som orkar leka då för jag och foglossning = Agda 82 år ;)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela