Milki´s!

Kalas Söndag.

Publicerad 2011-02-06 17:56:14 i Allmänt,


Idag  firade vi Vägg i vägg grannens 2års kalas.
Trevligt att kunna umgås med grannarna. Dock så har Rafael vattkoppor så nu väntar vi spänt på att Alina ska få det, mest så stackarn slipper det när hon blir äldre...



O så fick jag hålla i deras lilla nykomling Rebecca 1.5 vecka gammal... gode gud så liten o söt.. nu längtar jag inte alls till min förhoppningsvis lilla bebis kommer!!!

Nu ska jag leka/umgås med familjen.. Jimmy är äntligen hemma igen.. sliten som aldrig förr efter två nätters festande med sina arbetskamrater. SKÖÖÖÖNT för honom.. har varit lite skönt för mig också.. ;-)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela