Milki´s!

Liten men ack så bortskämd!

Publicerad 2011-02-24 21:19:53 i Allmänt,


Alina går runt och frågar alla om hon kan få en present, sist tiggde hon en present av Antoinette, hennes önskan var att få en KITTY klocka, till vilken nytta undrar jag då? Men Lillan får så klart sin önskan uppfylld en dag senare,  En KITTY klocka.. Varför undrar jag igen? Joo för att lillan har varit sjuk.. ok en halv dålig ursäkt, men godtagbar ;-) tack Toni.. hon älskar den, nu sover hon med den också.

Annars så har vi smoothat och badat idag.
Min mamma e en smooth & ingefära torsk, så hon smittade mig lite, hon har ingefära i precis ALLT (nästan).
Resultatet blev skit bra iaf.
(Till och med Jimmy tyckte om det).


En bild på min badanka, sen ska jag BB:a med Milkisarna.

God natt.

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2011-02-24 22:42:30

Haha, ååååh Alle <3 <3 <3

Badmössa och gröna prickar, bättre än så blir det nog inte ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela