Milki´s!

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2011-02-06 22:31:51

Haha klart känslan sitter i! Min sitter fortfarande i när folk frågar om ja har körkort, då blir jag så stolt att jag svimmar över att kunna svara Ja och då har jag haft skiten i 4 år nu ;)

Postat av: moryn

Publicerad 2011-02-06 22:40:32

Hahaha Ååh vad underbart!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-13 19:59:22

Hola Moryn!

Ville lämna en kommentar. Jag har läst din blogg lite då och då och jag har fastnat för den nu! Riktigt bra blogg med lite av varje så nu har du fått en trogen läsare!

Jag har en fråga, eller ganska många..

Jag håller på att plugga till körkortet (uppk och teori jävligt snart) Teorin måste man plugga till o kuggar jag på den så är det bara att fortsätta plugga..men UPPKÖRNINGEN..jag blir varm och nervös bara jag tänker på den!!

Eftersom du nyligen tagit den (stort grattis!) så undra jag om du kunde dela med dig av tips, hur det gick till mm eftersom alla man frågar har "glömt bort" hälften.

Om det blir för långt och om du orkar så får du gärna skriva till mig på fb Roxana Vidal..

Tack på förhand!...mmm...nu blev jag varm bara av att skriva till dig om detta :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela