Milki´s!

Ok en liten hus uppdatering..

Publicerad 2011-02-21 19:38:09 i Allmänt,


Vårt framtida sovrum, före tapetsering

ZebraTapeten vi valde..:-) inte riktigt vår "stil" men ändå så föll den oss i smaken på nå konstigt sätt..
Kul kommer de bli iaf, annars så är de bara att tapetsera OM. No big deal.


I våran garderob valde vi en guldtapet, tapeten gör sig så klart inte rättvis på bilden.
Den e snygg iaf och det kommer förhoppningsvis bli klassigt. ;-D

Alles rum fick blir riktigt tjej tjejigt den här gången..
Hon älskar det redan..


Aah de var väl typ det, mycket kvar att göra, men det börjar iaf hända grejer.. snart är övervåningen BObar  vilket känns riktigt bra.

Förhoppningsvis har vi flyttat upp innan bebis nr två kommer. wiiiie....

Puss kram



Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-02-21 20:47:10

Niiiice jag väntar på fler bilder på de färdiga resultaten:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela