Milki´s!

Våran myskväll kommer urarta..

Publicerad 2011-02-04 20:59:17 i Allmänt,

Våran alkoholfria myskväll kommer att sluta med att Mirja och jag ligger och kräks i kors pga allt vi stoppar/stoppat i oss... Sjuka är att jag e mätt ända upp till tonsillerna men jag känner för att fortsätta äta...


Tur att det inte SER så farligt mkt ut, annars skulle ni åskådare kräkas av att bara se sakerna.



Nu ska jag inta min 4:e mega portion sallad.
                                                 God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela