Milki´s!

Dag 1 - Om mig.

Publicerad 2011-01-21 10:36:00 i Allmänt,

Jag..



Mamma, gravid, gift, chilena, röd, knäpp, älskar godis, hatar lögner, hatar avundsjuka, hatar rasister, hatar mer än vad jag älskar,  men det jag älskar älskar jag så jäkla mkt, är trevlig, gullig och börjar bli mer och mer ärlig, ju mer ärlig jag blir desto rödare blir jag också.

Mina negativa sidor är att jag stressar upp mig för lätt över vissa saker, är blyg, gråter för mkt och att jag har svårt att förlåta (både mig själv och andra).

Mina positiva sidor är väl att jag är bra på att lyssna, är glad, konstig och full av kärlek.


Jag i ett nötskal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela