Milki´s!

Dags att bli nyttig.

Publicerad 2011-01-04 17:40:53 i Allmänt,


Nu jäklar har jag skött min nyttighet ganska okej, dock med vissa kvällsbrister, men idag fick det bli en faktiskt mycket GOD linssoppa, tänkte också på att Mirja skulle komma på besök, för i vanliga fall brukar vi alltid äta tillsammans men olika saker med tanke på att hon e veggo, hon grönt och jag kött. Men idag åt vi samma. :-) Nice.
Ikväll blir det också mys med Ricco och Mamacita. Så idag är det öppethus hos oss.
Först Mirja, Louise, barnen sen kom Jessie en stund och ikv blir det de stora barnen.
Kanske tillagar jag pizza?? Kanske ingenting alls. Vi får se vad min motivation säger mig ;-)

Moryn

Kommentarer

Postat av: Mirja

Publicerad 2011-01-05 13:03:35

Ya hayati!

Tack för en jättegod lunch och ditt alltid så underbara sällskap, kan jag säga så fast vi var hos dig?! :) Tack också för lån av din make till gymmet... helt plötsligt hade Ahmed nån annan att terrorisera ;)

Puss



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela