Milki´s!

Det nya året.

Publicerad 2011-01-02 16:55:03 i Allmänt,


Nu har jag äntligen jobbat klart nyårshelgen, skönt!
Nyåret firade vi med båda våra familjer, allt var super bra, mycket god mat och så klart underbara människor runtomkring. Jag behövde inte röra ett finger utan fick bara svulla. På största allvar så har jag under den här helgen gått upp 2 kilo(!) JAA jag e gravid! MEN det här är INTE graviditets kilon! Tro mig! Det här är enbart mat/godis/skit kilon och det är så fab!

Nu ser vi framemot det nya året som kommer, vi väntar på att få våran lilla nya bebis och på andra spännande grejer.
Önskar er alla lycka och välmående. <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela