Milki´s!

Köööörkort!!

Publicerad 2011-01-27 22:17:37 i Allmänt,


Fattar ni vad stressen har släppt nu.. de e nu värken börjar komma i kroppen. Spänningarna e borta!
Jag gjorde det! Jag tog mitt körkort som privatist, uppkörning OCH teori på första!!

Tack till min man som stått ut med mina nerver den senaste veckan och tack till min bror där uppe och här nere!

Nu ska jag slappna av och aaaaldrig mer titta i en teori bok.. (möjligtvis om 16 år igen då, när Alle börjar).


Puss kram och grattis till mig och min bästa lärare.



Ps. Om du lider av förstoppning så kan jag varmt rekommendera en uppkörning! Tro mig det hjälper!! ;-)

Kommentarer

Postat av: Camilla Åström

Publicerad 2011-01-28 08:58:42

Grattis grattis faan va roligt för dig!! :-) Det är lycka när man får kortet i handen! :-)

Postat av: Katja och Challe Balle

Publicerad 2011-01-28 19:53:37

HHHHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAH!!!! jag lider av det!!!!

GGGGRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTIIIIIIIIIISSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Carla

Publicerad 2011-01-28 21:40:19

Yeeey! Grattis gumman! Hoppas vi ses oftare nu :D Stort kram!

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-02-01 07:54:50

Nemen åh! Grattis!!! Det är fan en härlig känsla och ta körkortet! :D

Postat av: des

Publicerad 2011-02-05 04:28:49

GRATTIS !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela