Milki´s!

Ok vi fortsätter med listan..

Publicerad 2011-01-31 16:59:27 i Allmänt,

Har några dagar att ta igen...

Vi börjar med dag 3.

Mina föräldrar.

De är förebilder. De är MINA förebilder.
De finns alltid där för mig och min familj och alla andra som behöver dem. De är otroligt starka och kärleksfulla.
De är hårda men rättvisa, och de är unika.
Vet inte vad jag ska skriva om de..känns inte som att det finns tillräckligt många ord i världen som kan förklara dem på ett rättvist sätt.

Jag älskar dem, utan de hade jag varit en helt annan idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela