Milki´s!

Ursäkta mig.

Publicerad 2011-01-21 18:09:17 i Allmänt,

Mina jag hatar i det tidigare inlägget, vill jag byta ut mot ogillar, kom på att hatar e ganska starkt. Jag OGILLAR, punkt.

På min 25 års dag alltså 2009, så fick jag en smartbox present av några vänner så nu har jag äntligen bokat rum för oss nästa vecka på en herrgård, from idag så har Jimmy nämligen 4 veckors semester, så vi börjar med en lugn helg på Krägga herrgård. Tur att den går ut 28 feb för som ni vet, så väntar vi Chilenare med allt till sista stund.

http://www.kragga.se/



Fint va? Jag ääälskar allt som har med herrgårdar att göra, jag till och med hoppas på att det spökar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela