Milki´s!

uuf sliten.

Publicerad 2011-01-03 19:42:17 i Allmänt,



Jag e såå sliten idag, känns som jag har 4 barn och 40 år på nacken...

Men inte.

Jag har iaf tvingat ut mig och tagit med mig Alle på en kort tur pulkaåkning, dock med aj i magen o rygg, men vad gör man inte, sen så degade vi med Play-doh en stund, men som vanligt så är det ju jag som fastnar med leran längst..

Kan ni försöka gissa vem/vilka jag avbildat?




Nu ska jag läsa lite bok för sessan, sen sova och hoppas på högpigghets grad imorgon.

Adios så länge.

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2011-01-04 00:00:14

Hey hey hey, ta det lugnt nu va? A girl needs her trädgård- och hämta-posten-skor ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela