Milki´s!

Vår romantiska korthelg...

Publicerad 2011-01-30 18:45:56 i Allmänt,

Vem försöker jag luuura?? Hahaha Jimmy och jag SUGER på det här med romantik, vi skippar allt sånt och kör på det andra istället.. Jag menar han friade till mig bakom en container då vi var ute på promenad med vår förra katt, inte så där särskillt romantiskt alltså (romantiskt nog så friade han iaf )...

När vi myser så myser vi inte med jeautefleurcroissont (typ) utan då myser vi istället med en good portion tonfisk & nudlar...mmm...
Så igår på vår romantiska dag då vad gjorde vi? JO vi Var och kollade lite bilar, handlade en varsin rakhyvel, kaffe & choklad till dolce guston och var på bio och såg den tragiska filmen svinalängorna, efter det stannade vi till på en Mc donalds någonstans i norra sthlm. Några felkörningar senare (kl 22.00) så var vi framme vid krägga herrgård, vi checkar in och (så klart så hänger vår bästavän datorn med) så vi sätter på en skräckis , och i vanlig ordning så somnar vi efter halva filmen, på morgonen njuuuter vi av hotellets häärliga frukostbuffé, fyy fan vad jag njöt.. ärligt talat så känner jag mig fortfarande mätt. Efter frukosten så såg vi del två av skräckfilmen och sedan checkade vi ut.:-) och romantiskt nog när vi ska svänga ut från hotellets grindar så kommer en fet bil i världens fart och kör in i oss... wieee,  dock inte vårt fel men men, vad ska vi göra..tror jag kanske tagit rekordet på att bli påkörd efter så kort tid med körkort. Men vi överlevde och bilen fick en och annan buckla och lite repor och skit, in på reparation och sen ingen skada skedd.. :-)

Så det var våran romantiska helg.. Dock så har vi haft det sååå jävla skönt och bra med absolut INGA måsten och det har vi ta mig fan varit värda

Nu lite bilder sen ska jag mysa med världens finaste flicka som e på väg hem nu.. <3




:-)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela