Milki´s!

Att ta tag i saker.

Publicerad 2011-07-11 11:18:03 i Allmänt,

Har inte framkallt bilder på över ett och ett halvt år.. MINST! Så nu kör jag, nu tar jag äntligen tag i det..
Bara några hundrabilder får det bli idag... Hinner inte med fler.

Efter att jag laddat ner bilderna så ska jag ta mig till Järna med barnen i Riccos bil...
Tråkigt att inte kunna CABA när man väl har chansen till det. ;-( Men jag har sagt det, någon dag ska jag cruisa i caben alldeles själv och poppa musik på högsta volym, sen ska jag kliva avbilenmed högsta klackarna och slänga med håret i vinden... eller inte..

Annars så har denna helg varit  jätte händelserik, Vi har alla segat! Alinahar hittat en gammal napp som hon gått runt ochsugit på hela helgen och lekt bebis, Jimmy har varit på dåligt humör och jag har haft panik över att vi inte gjort någonting. Typ så har det varit.
Jo! Lite nytt har hänt. Har skaffat mig två PT.s som vill att jag ska komma i form NU!

Så idag känner jag mig sliten efter en powerwalk i regnet igår.
Jag har bildbevis också.


Ser ni?? De två där bak, pausade och käkade Hallon och grejer medan de skrek på mig och tryckte ner mig och tvingade mig att fortsätta svettas och kämpa. Jag till och med blödde från fötterna när jag kom hem. Men jag antar att de gör det för min skull eller så älskar de kanske att se mig lida..Eller så kanske de BARA tycker om att se mig lida.. Joo så är det!


Skynda vare!

Herrå.




Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-07-11 11:33:16

Men Moryn, inte ska du väl behöva känna press på dig att du måste träna såhär nära förlossningen?? Hur gammal är lillkillen nu?

Postat av: Mamazota

Publicerad 2011-07-11 18:08:39

Hahhaahah, sköna dom är, stanna å äta hallon medan du fick kämpa... i guess att det är Ricardo å Antoinette.. ?



You go girl! Inte för att du dirket behöver det.

DU ÄR SNYGG!!!!

Postat av: Des

Publicerad 2011-07-14 04:35:07

Men kan du andas lite, du har ju faktist rätt att va "otränad"... o för det andra så ser du sjukt fin ut ändå...



haha skratta lagom när jag läste nercabbat... ja du , jag har försökt det där, hoppat ut bilen, o svingat med håret det enda som svingade va rufset jag fått av vinden... tji fick jag lol

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela