Milki´s!

Bilder.

Publicerad 2011-07-22 21:14:43 i Allmänt,

Tömde mobilen på bilder.. Hade minnet fullt med massa bilder så jag hittade några här som jag tänkte dela med mig av.

Känns som en evighet sen som jag var så här stor..
Det var dagen innan Lionel kom till världen, jag var alltså lyckligt ovetandes om smärtorna som skulle vänta mig 1 dygn senare :-)

Här hade jag börjat få mina värkar.. var tredje minut hade jag de, dock så skulle det dröja 16 timmar till innan jag skulle få ha bebben i famnen.

Här väljer jag att bjuda på en ganska så Oskön bild av mig själv. Men verkligheten kan ju var ganska grym ibland.

En liten kines?alien? vet inte, men iaf världens vackraste pojke i mammas ögon alldeles nykommen. <3



Sen hoppar vi över till denna bild.
Stina med långt hår! Varade dock inte så länge, men ack så fint det var!

Ala & Daniar på första fika träffen efter att pojkarna fötts.

En gammal bild på Mig och Alle, minns att jag kände mig så svullen den dagen.. hmm..


En bild på gudmor och gudbarn... "lika som bär".




Den här dagen minns jag väl...jag fick nämligen ätaden godaste blåbärspajen någonsin, så här i efterhand så kan jag ångra att jag inte tog en bit till...*suck

Mina kära man köper kinect.. spelade det några ggr..och nu har den alltså stått orörd ett tag..


Mamma o pappa fick en läcka i köket... jaaa det var katastrof i fyra hela månader!


Vickan med bröllopsklänning nr 1.

och 2!

Mina grannar ville vara bättre än landstingschefen! Så de bräckte lillan ploppen och körde på en stor! Tack!! <3


Middag på Le Terass du Antoinette!

Gosar hos Teta.


Vackra barn.


Alina testar nya sminket som hon fick av Familjen Quadria.


Kände mig ful.. i efterhand kan jag tycka att jag faktiskt var fin i min mage..


Ricco myser med nyfödd tumsugandes Lajonel.


Lionel skulle kunna tas för en Lajonel. ;-)


En inlindad Habibi.


Vanessa lämnar BB!  Böhööhöö... :´(



Sist men inte minst!

JIMMY är TRÖTT Under Förlossningen!

Hahaha deva det.













Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-23 00:26:47

Sköna å jättefina bilder babe!

Postat av: stina

Publicerad 2011-07-23 11:20:32

roliga kort :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela