Milki´s!

En dag kring Taxinge slott.

Publicerad 2011-07-20 21:25:32 i Allmänt,




Vilken FRIHET! Vilken fantastisk FRIHET det är att ha körkort OCH bil!
Finns inte en chans i världen att vi hade kunnat ta oss ut till Taxinge kommunalt.  Visst kan man det MEN det hade varit 100ggr jobbigare och bara tanken hade gjort att vi inte ens skulle försökt ta oss dit.

Iaf vi har haft en lugn, fin och väldigt skön dag tillsammans utan någon som helst stress!
Naturen gör oss(mig) så jäkla gott! Även fast min kropp är helt utmattad pga dålig sömn nu så kände jag mig inte trött en endaste gång idag!

Så tack för idag min fina mamma.

God natt!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-07-21 11:21:10

vad härligt för dig/er! och oj vad lillkillen växer, vilken tuffing! jag var på taxinge med jobbet o fikade nästan ihjäl mig, måste åka dit igen! visst kommer ni på vår fest va? kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-22 10:12:03

Naturen gör gott. Vilka fina bilder <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela