Milki´s!

En liten hänt i dagarna.

Publicerad 2011-07-29 21:33:52 i Allmänt,

Bio igår då! Vi såg på BridesMaides.. :-D Joo det kan hända att jag fick välja ;-)...
Den var sååå bra! Min humor rakt av. :-)

När vi kom hem så väntade ett städat kök och välomhändertagna barn! Tack fina Toni och Sandra!


Idag drog jag med mig Noah (grannbarnet) och Alina till lekparken.
Där de både lekte och tjaffsade en stund. Varken Alina eller Noah hade humöret på topp idag. Men vi funderade om det inte kunde beropå lågtrycket? För mig är det typ lågtryck varje dag... ;-)

Efter besöket till lekparken så hade iaf Johan och Stina varit iväg och köpt Latte och bullar..Så GOTToch guldvärt! <3 Tack kära ni.

Under hela vårfika stund så var det mest gnäll och tjafs mellan barnen så det blev till att gå hem, vilket var välbehövt MINST sagt...




Å nu så här i sista stund så blev Alina kidnappad till Södertälje för att övernatta hos sina älskade kusiner i 2 nätter...
Hon blev överlycklig och "lågtrycket" var som bortblåst!

Så nu ska jag iaf passa på att Städa medan Lill prinsen sover i sin egna säng som vi äntligen skruvat ihop!


Lionel inviger alltså övervåningen och sina nya fina lakan (Tack Toni) :) Vi har Nu alltså efter drygt ett år fått våran kära övervåning färdig! Vi är så jäkla nöjda! Det e så snyggt och det känns så bra!
Bilder får ni imorgon!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela