Milki´s!

Kommentarer

Postat av: Linda- Mamma till Elias

Publicerad 2011-07-11 21:33:59

Det är okej, Jag hinner knappt med något och jag har 1 barn.

Bee vagnen är bäst, Jag hade INGA som hellst problem i vintras, förutom över stora snövallar men det hade nästan alla.

Den är ifrån 0-4 år så det ska gå hur bra som hellst, enda nackdelen då är väl att den är låg, men det är ju bugaboo överlag. Helt klart det bästa ja köpt ever..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela