Milki´s!

Nu e jag helt inne i vagnyran.. IGEN! Jag ...

Publicerad 2011-07-12 12:38:35 i Allmänt,

Nu e jag helt inne i vagnyran.. IGEN! Jag gillar våran vagn, men inser att jag behöver ha en dubbelvagn. Trots att Alina e tre år så blir hon trött mitt under dagen och tar ibland sina powernaps och det gör det omöjligt för mig att bära runt på henne och köra lillen. Vilket i sin tur gör att jag blir feg och inte riktigt vill åka någonstans ensam med dem. Nu har jag iaf kikat runt och de som verkar varaa mest intressanta är phil&teds eller Britax B-dual. E ute efter den smidigaste och som man även kan göra om till enkelvagn för då slipper man ha två feta vagnar ståendes hemma. Sån plats finns inte hos oss nämligen. Tips någon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela