Milki´s!

True Blood!

Publicerad 2011-07-27 21:41:10 i Allmänt,

Jag vet! Jag/vi är säkert extremt efterblivna, men vi har helt fastnat för True Blood!
Vi betade av säsong ett på mindre än en vecka! Jag tror till och med att säsong två är avklarad.. håller inte koll på det riktig.. Men det jag vill säga till er som är ännu mera efterblivnare (??) än oss.. SE DEN!  
Har alltid haft svårt för vampyrserier och filmer, har aldrig förstått mig på all hysteri kring Twilight exempelvis.
Men True blood innehåller humor, skräck, ironi, kärlek och allt som hör till! Så jäkla bra är den!
Att vi från början fastnade för den har vi våran granne Johan att tacka för, det var han som introducerade säsong 1 för oss!
Hade han inte gjort det så hade vi haft ett så mkt tråkigare liv..... eller.... Så hade vi kunnat göra viktigare saker än att sitta bänkade framför tv:n timme in och timme ut...;-) 
Eller alltså nää det har helt klart varit värt det :-D.


Se den!

Heydo!

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2011-07-28 00:03:25

Men alltså jag har också bromsat honom, rejält, men ändå håller karljäveln på med sina prylar hela tiden! :D



Haha, jag vägrar se true blood, hatar vampyrhypen! Jag började kolla på the office förra veckan, nu liksom, 100 år efter, men men...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela