Milki´s!

Wääääouu.. vilken seg dag!

Publicerad 2011-07-21 21:23:40 i Allmänt,

Så klart så smyger sig min magkatarr tillbaka nu när jag äntligen landat i allt.
Det får aldrig vara för bra. Men jag står ut. Jag nämnde för Jimmy att jag trodde att det kunde va cancer.. hans svar till det var : OCH?! Om det är det så får du det sen dör du, orka oroa sig! Han kan vara så romatisk ibland..
Han påstår att jag alltid tror att jag lider av cancer så fort jag får ont någonstans.. *pfff... har väl inte jag nå minne av att jag någonsiiin tidigare nämnt..;-)

Annars så låg det en skadad vacker fjäril vid våran ingång.. Hmm..?
Vad kan det betyda??
Att jag har cancer kanske....?







Skulle jag mot all förmodan få cancer så skulle jag ha fetaste ångesten över att lämna mina fina vackra härliga underbara barn!!!
Peppar peppar peppar.


Usch slut på de dumma tankarna nu. Det är Magkatarr för i helvete!

God natt! <3

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-07-22 21:28:02

Hypokondriker?! ;) Ja sluta med såna dumma tankar! :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela