Milki´s!

Neighbours, everybody need good neighbours.

Publicerad 2011-06-10 20:45:07 i Allmänt,

Var på fika hos de "nya" grannarna igår, som jag numera inte "bara" ser som just grannar.
Jag "klassificerar" dem mer som vänner nu.
Vi är så lika på många sätt, speciellt Stina och jag. Skönt att man äntligen kan känna sig "normal" i sina tankar.. ;-)



Just nu är vi i Järna hos mamma o papito. Vi har precis ätit god grill mat. Snart ska vi bege oss hem dock för att jag ska få dricka min första alkoholhaltiga dryck på lääänge lääänge.
:-)


God natt!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-06-10 22:20:45

vad glad jag blir att läsa detta. tänker lika! skönt att man är rätt normal ändå ;) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela