Milki´s!

Fit(t)a till oss..

Publicerad 2011-06-21 11:33:03 i Allmänt,


Stina och jag har bestämt att vi ska fita till oss tillsammans.
Vi ska promenera MINST tre dagar i veckan så vi kan bada i bikini nästa år.
Våra promenader e faktiskt ganska sköna då vi promenerar mot två mål på samma gång. Den "perfekta" kroppen och den perfekta koppen Latte! ;-)
Vi tar alltså en promenad till fiket och sen tillbaka. tar väl ca 1 timme. Bättre än ingenting.. och tro mig, man svettas! Eller Jag svettas iaf... :-)


OCH NEJ! Detta var alltså INTE första gången vi promenerade idag...Än så länge så har vi faktiskt lyckats hålla vårat muntliga kontrakt och promenerat flera ggr... :-)




Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-06-21 15:07:42

vi kommer bli de mest vältränade i hela riksten! :) frågan är hur vi gör imorrn, har du möjlighet att gå på kvällen ist för jag hinner tyvärr inte gå på morgonen nu när jag ska iväg o fixa håret. förresten tycker jag att dessa promenader redan gett resultat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela