Milki´s!

Kalas.

Publicerad 2011-06-30 10:22:06 i Allmänt,

Idag ska jag/vi ha barnkalas för Alina.

Kalas påen torsdag tänker ni... jaa vem f*n har det?!
Joo vi!

Det här året har vi det. Passar oss bäst. :-)
Så nu sitter jag här yr i bollen och blåser upp ballonger medan Alina e på dagis.

Tyvärr så var denna natten en ganska så sömnlös natt sååå det kommer blien låååång dag, MEN det är bara att rycka upp sig! :-D



Ps. Vi/jag har bestämt att Lionel ska heta Lionel Anthony...åå så nu när jag sitter och ser på White trash programmet CHEATERS så är det en man som heter just Lionel Anthony... GAAAAh! What to do what to do?? Tur att vi inte skickat in namn papprena ännu :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela