Milki´s!

Bilderna talar,

Publicerad 2011-06-22 23:11:02 i Allmänt,


Pojkarna tävlar om vem som kan prutta först. Tyvärr så fuskar Daniar och väljer att göra pruttljud med hjälp av handen.



Lionel blir arg för att Daniar fuskar, så han väljer att smälla till honom.




Daniar Blir förbannad och armbågar Lionel.



Såå då får storasyster rycka in och trösta lillebror.

:-))




Annars så e jag lite uttråkad osv.. men det var iaf mysigt att få träffa mina härliga jobbarkompisar och så klart bebisen igen. Mera sånt!




God natt ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela