Milki´s!

Två olika liv.

Publicerad 2011-06-04 21:57:39 i Allmänt,

Min bror och min svägerska var precis förbi en snabbis..
De ville bara komma förbi och få sina partykläder godkända.
Jaa FOLKS alltså föreställ er de fräschaste invandrarna  komma förbi för att få sina kläder "godkända" av en nybliven två barns mamma som har intorkad bajs o intorkad bröstmjölk på sin alldeles för stora klänning, mamman har även hängbuk och häng bröst, slitet hår och osminkad (för hon inte hittar det enda sminket hon äger vilket är en mascara som klumpar).

Men det är ok, det kändes super bra.. jag lovar.....
skit bra.


Men skitsamma. Jag e modig och bjuder iaf på en bild av mig och mina fantastiska små under. Lionel är förövrigt 2 veckor och en dag gammal idag. Ja! Det ÄR konstaterat, tiden går fort.

Kommentarer

Postat av: Jadis

Publicerad 2011-06-04 22:59:41

Du ser ju rätt oförskämt fräsch ut ändå ;-)

Postat av: Mirja

Publicerad 2011-06-05 10:54:28

Moryn din jävel-- du är alltid het. även med intorkade substanser ;)och dina små barn är de hetaste invandrarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela