Milki´s!

Underbara dag.

Publicerad 2011-06-21 00:04:00 i Allmänt,

Min dag började lite så där.. vid halv elva tiden kom jag på att jag skulle vara på BVC klockan halv elva, så jag fick bokstavligt talat SLÄNGA på oss kläder och slänga in inte bara två utan TRE ungar i bilen. Men Vi hann, vi blev en kvart sena och som tur var så tog BVC sköterskan emot oss iaf med öppna armar. :-)

Annars  så har jag trots stressen, varit den "perfekta" frun för min man och varit en bra mamma för min stora tjej idag.
Den "Perfekta" frun för att min man kom hem till ett fint städat hem och till mat på bordet.
En bra mamma fick jag vara för att jag fick lite egentid med min Alina i Järna idag, vilket e super viktigt för henne OCH mig just nu, då allt med lillebror tog hårdare på henne än väntat. Men men det blir väl bättre inom sinom tid... <3
Tack till mina föräldrar som alltid ställer upp! Utan de hade allt varit så mkt svårare.


Inatt sover mammas stora tjej i Järna tillsammans med sin stora kusin. Så mina föräldrar lär ju få fullt upp imorn :-).

Nä Nu ska jag fortsätta njuta av mitt Saltå fruktbröd.. det e så äckligt gott så jag skulle kunna käka upp hela limpan på en gång, men jag håller mig och väljer att spara några skivor till frukosten också.




Ps. Min lilla Tjockis kille fyller idag en månad och väger 4600gr och har hunnit bli 53.5 cm lång..
herre min guud! Han har alltså redan gått upp ca 1300 sen han föddes. Anar en liten tjockis i famijen... ;-)


God natt nu!

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2011-06-21 00:37:59

Men hallå! Adrian väger 4300 nu.... pch är 56 cm lång...

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-21 09:03:36

lillkillen är så fin! Alina också såklart!! :) /karolin

Postat av: martina

Publicerad 2011-06-24 12:47:41

Gud så vacker han är :) Måste få träffa han någon dag!



Allt bra med er?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela