Milki´s!

ÅÅH Crazy monday!

Publicerad 2011-03-28 10:10:05 i Allmänt,

Waaah!
Det börjar med att jag inte hittar Alinas vantar.
Väl på dagis området så halkar jag sönder mig, jag slår i huvet så min hårklämma går sönder.. (obs mitt huvud e enormt).
Tur som f-n att jag hade en fet dunjacka på mig, Alina blir rädd och hjälper mig upp min lilla pippi <3.
Hon blir lugn när jag säger att de inte e någon fara. Tur i oturen så ramlade jag iaf på rygg. Så nu har jag ont i huvud och nacke. :-)
När jag ska lämna Alina så kommer jag på JA JUSTE VAB pappret som jag INTE lämnat in sen FEBRUARI som jag hade lagt på vagnen, vart f----n har den tagit vägen???,JOO den har tydligen blåst IVÄG! (Riksten e känt för att vara blåsigt). Jag som var så äckligt stolt över attjag ÄNTLIGEN hade med mig pappret liksom (som jag för övrigt OMbeställt 3 GGR)!!!
AAAhh o allt detta händer innan klockan nio.
Och nu, nu vet jag liksom inte om det är IDAG eller IMORGON som jag ska vara hos BM, vet inte heller vilken tid.

Underbart!

Haenbra dag ni andra.





Kommentarer

Postat av: Mamazota

Publicerad 2011-03-28 22:16:44

Men gumman då.. Blev orolig när jag läste att du ramlat, men tur att det gick bra å att du fick Alles hjälp! :)

Skrattade lite åt det andra.. heheheh.. Riktig otursdag :(

Postat av: Lollo

Publicerad 2011-03-29 20:44:02

Men vännen. Hoppas huvudet mår bättre nu. De sista du skrev känner jag igen. Jag har blivit sjukligt glömsk. Med allt. Och jag fattar inte hur jag kan glömma en grej som jag för 2 sek tänkte på. Aja big mama vill så träffa och mysa. Jobbar hela veckan ut. Men kan luncha på måndag i södertälje om du kan och orkar. Börjar där på fredag. Kyss och massa kramar till er. P.s valde du mellan den du köpte och eller den blåa med röda prickar? Puss

Postat av: Bredealice

Publicerad 2011-11-28 13:21:56

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela