Milki´s!

Ångesten börjar fettna till.

Publicerad 2011-03-06 10:22:58 i Allmänt,

Min Gravida Partner In crime går på havandeskap idag! Hon väljer alltså frivilligt att säga upp sin PiC överenskommelse för lite LEDIGHET! pff! Man ba TACK!
WTF?! Vad ska jag ta mig till? Ok.. jag e lite avis. bara liiite!
Men bara 3 veckor kvar.. stå ut Moryn stå ut!
Men här får ni se oss under resans gång.

Typ här ovanför tyckte vi att vi var skiiit stora.. Vi hade ta mig fan killer bodys.. (nästan).
20/11.10
men som ni ser så var vi ganska petit...

Lycka till babe! Ledig från mig en stund men sen har vi hela mammaledigheten att se framemot! MÖHÖHÖHÖHÖ

Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela