Milki´s!

Bilder från melodin.

Publicerad 2011-03-15 12:07:01 i Allmänt,

Utsikten från frukosten.

Skönt för vissa att faktiskt få dricka. En annan blev nästan läskförgiftad, vilket aldrig tidigare skett på fest någonsin, iaf inte LÄSK förgiftad.. :-)

En ihoppressad Moryn "sprang på"  en STOR Simon från simon och tomas. :-)
Han trodde att Jimmy var min 17 årige lillebror.. hahaha .. med all rätt kanske??

jaaaaa... mitt lilla hjärta <3

Sprang även på "gamla" vänner Lize och Micke. De vill hemskt gärna bli bjudna på middag hem till oss :-) We were like DITO! ;-)


Underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela