Milki´s!

Dagens inköp.

Publicerad 2011-03-04 21:11:36 i Allmänt,


Strykjärnet var det enda vettiga/nödvändiga typ, igår strök jag ETT lakan i över en timma med min brors gamla strykjärn så det kändes lite som att det var dags att uppgradera sig lite jag menar de e eju inte världens roligaste grej att stryka, så om det går att korta ner stryktiden en aning så gör jag det gärna!
Dem andra sakerna hade jag kanske klarat mig utan, men är det bra priser så kan man ju inte motstå det.
AVENT flaskorna och napparna var till skit bra pris på Åhléns City apoteket, vet att man inte bör hålla på och köpa massa sånt innan bebisen ens kommer, men som sagt bra priser och jag förväntar mig såklart att allt kommer att gå bra!

Skorna var det halva priset på, fick ge 500 någonting de e från scorette skynda fynda!

Nu ska jag testa strykjärnet! Möjligtvis första gången jag ser framemot strykning... :-D.

Tack Katja för en Fantastisk DAG!

Puss kram



Kommentarer

Postat av: katja

Publicerad 2011-03-05 00:13:17

Tack själv,det behövde vi verkligen båda två!!!!skönt minst sagt var det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela