Milki´s!

En unge i minuten!

Publicerad 2011-03-14 21:40:25 i Allmänt,

Hahaha guud så jag skrattar, usch hemska vi kvinnor kan vara.
Eller ni kan vara jag skulle "aaaldrig" skrika och vara så otrevlig mot min man ;-)
Men alltså det här med lustgasen.. har inte nå minne av att jag ens log när jag låg på förlossningen.blev mest yr och illamående av skiten.. herregud..
Underbart annars!
Nu e  jag ännu mer nervös och illamående inför förlossningen! Härligt va?



Ps.. Min förlossningsberättelse

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9635444


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-03-14 22:35:25

Moryyyyyn en annan väntar på förlossningsberättelse NUMMER TVÅ:) ehehhee

Spännande som tusan! :)

Postat av: Madde

Publicerad 2011-03-14 23:12:28

Förlossning är ju en rolig grej, när man är mitt i känns det som det värsta någonsin men efteråt känns det ju underbart:)

Var med när du kan o har lust det kommer ju upp tävlingar på löpande band:)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela