Milki´s!

Jag tror att gud har lyssnat till mina böner, bönor (???) hahaha

Publicerad 2011-03-29 10:24:13 i Allmänt,

Jag har iaf hittat försäkringskassepapprerna som jag tappat bort sen tidigare de som jag hade ombeställt ni vet :-))!
Tack min egna lilla gud... nu ska jag ta mig fasiken vakta dem som att de vore mina barn.
Annars så är jag tröttare än tröttast, har ondaste än ondast i halsen och har smärtor i min "lilla" rygg efter mitt cartoon fall igår. Men jag tänkte försöka kurera mig med 100 kg te och 200 liter honung och massa påtvingad massage från min husband. Sen så tänkte jag SPA:a lite hemma ikväll. Både fixa lite SPA för min man och mig själv.
 
:-)

Nu till mindre roliga saker, hänga tvätt och tvätta mera.

Ha en fin dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela