Milki´s!

Lite BM besök.

Publicerad 2011-03-28 22:24:31 i Allmänt,

Allt var ok 4 kilo lättare än med Alina, hjärtslagen 142 ligger ungefär på samma som med Alina. 29 i SF mått medan jag hade 30 förra gången, ingen större skillnad alltså. :-) 

Dock så har bebisen inte vänt sig ännu, det hade Alina gjort vid den här tiden, så klart så börjar jag fantisera om att den aldrig kommer vända sig och att de kommer göra vändningsförsök osv.. osv.. MEN jag vet JAG VET att mycket kan hända under den tiden som e kvar, bebisen kanske vänder på sig redn inatt liksom.. Men man ska alltid vara förberedd på att det kan bli på ett helt annat sätt denna gång.  



Köttbulle. Jimmys nya namn till mig.

God natt.

Kommentarer

Postat av: Des

Publicerad 2011-03-29 09:29:54

Söööööööööt!!!



du ser ju bara ut att ha en mage juuu :) HUr mycekt har du gått upp under graviditete`?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela